Ticketverkoop WK voor clubs is een flop, dus schakelt FIFA over op ander plan om de stadions vol te krijgen
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ad.nl
Bron: ajaxfanzone.nl
Ajax dreigt dit seizoen het grootste financiële verlies in het 125-jarige bestaan te gaan leiden, zo meldt Voetbal International in een analyse van Tom Knipping. Tenzij er in de eerste weken van de zomerse transferperiode nog flink verkocht wordt, eindigt de club ’tientallen miljoenen in het rood’, zo luidt de conclusie.
Bron: ajaxfanzone.nl
Ajax heeft het deelnemersveld voor de komende 13e editie van de Olympia Future Cup bekendgemaakt. Het deelnemersveld is flink uitgedund; dit jaar doen er geen acht, maar zes teams mee aan het toernooi. Het toernooi voor O17-teams wordt wederom gehouden in het Paasweekeinde (zaterdag 19 en zondag 20 april).
Bron: ajaxfanzone.nl
Ajax heeft daags voor het Europa League-duel met Galatasaray zeshonderd toegangskaarten geblokkeerd, zo weet Ajax Life woensdagavond te melden. Volgens de supportersvereniging waren de kaarten aangeschaft op de zwarte markt. Ajax adviseerde supporters in september al om kaarten voor de eerste fase van de Europa League enkel via de club aan te schaffen, om teleurstellingen te voorkomen.
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ad.nl
Bron: ajaxfanzone.nl
Er zijn 400 kaarten beschikbaar voor het uitduel met FK Vojvodina, zo meldt Ajax via de officiële kanalen. Het duel tussen Vojvodina en Ajax staat op donderdag 1 augustus op de agenda in Servië. De wedstrijd wordt niet in het stadion van Vojvodina gespeeld. Dat wordt namelijk verbouwd. Er wordt uitgeweken naar de TSC Arena in Backa Topola. Kaarten zijn beschikbaar voor 23,91 euro per kaart. De kaartverkoop start woensdag 10 juli.
Bron: ajaxfanzone.nl
Ajax verdient in Nederland verreweg het meeste aan de kaartverkoop, zo blijkt uit een onderzoek van Voetbal International dat gebasseerd is op een vorige week verschenen rapport van de UEFA. Ajax ontvangt (op basis van jaarcijfers 2022/23) gemiddeld 2,1 miljoen euro aan recettes per thuisduel.
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ad.nl
Bron: www.ad.nl
Bron: ajaxfanzone.nl
De Telegraaf is niet langer Official Media Partner van Ajax, zo weet Ajax Life te melden. Het contract met De Telegraaf liep af op 1 juli 2023. Ajax gaat een commerciële samenwerking aan met Mediahuis waarin grote merken zijn ondergebracht als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie, het Noordhollands Dagblad, het Haarlems Dagblad, het Leidsch Dagblad, de IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander.
Bron: www.ad.nl