Supporters

Kaartverkoop Ajax – Getafe maandag van start

Bron: www.ajax1.nl

Ajax nieuws -

Op 27 februari om 21.00 neemt Ajax het in de Johan Cruijff Arena op tegen Getafe. De ploeg uit de buurt van Madrid komt dan op bezoek in de return van de 1/16 finale van de Europa League.

De kaartverkoop voor het duel start maandag 6 januari om 12.00. Vanaf dat moment hebben seizoenkaarthouders de tijd om hun eigen stoel te kopen, dit kan tot en met 8 januari. De verkoop ligt daarna even stil en wordt op 10 januari om 12.00 hervat. Seizoenkaarthouders kunnen vanaf dat moment een extra kaart per barcode kopen en ook leden van Ajax Life zijn dan aan de beurt.

Vergeten voetballer#25: Maxwell

Bron: www.ajax1.nl

Ajax nieuws -

De vergeten voetballer is een speler, die in dienst van Ajax is geweest en die op ons supporters een onuitwisbare indruk heeft gemaakt. Of een Ajax-voetballer waar wij goede en warme herinneringen aan hebben beleefd, een voetballer die bekend is geworden door een incident of gewoon om zijn verdiensten voor onze mooie club. Deel 25 van deze rubriek willen wij aan een bijzondere voetballer toewijzen.

Onze Trots: 'Dat vind ik dan mooi: fuck dat geld!'

Bron: www.ajaxshowtime.com

Bekende Nederlanders en Ajax. Waarom zijn ze fan geworden van de Amsterdamse club en hoe beleven zij de wedstrijden van hun grote liefde? Komen ze vaak in het stadion of kijken ze de wedstrijden liever thuis of in de kroeg? En wat vinden ze eigenlijk van het huidige Ajax? In de rubriek ‘Onze Trots’ gaan we op zoek naar de liefde voor Ajax van de BN’ers. In deel 26 spreken wij met Bart Zeilstra, beter bekend als rapper Baas B.

Hoe Ajax en Geelen commercieel hun slag slaan

Bron: www.ajaxshowtime.com

Ajax kan terugkijken op een geweldig kalenderjaar. Niet alleen op sportief gebied boekten de Amsterdammers geweldige successen, maar ook op op commercieel gebied is de club enorm groeiende. Als commercieel directeur heeft Menno Geelen een belangrijke en grote rol in het binnenhalen van sponsors en partnerships en de stijgende omzet uit merchandising. Een inzicht in de werkzaamheden van Geelen aan de hand van jaarcijfers, uitspraken van Geelen zelf en een analyse van zijn werk door sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake.

Pages

Subscribe to Supporters