'Zo'n sponsorbedrag voor jeugd is een primeur'
Bron: www.ajaxshowtime.com
In een eerste reactie stelt Van Oosterhout dat hij zich niet één, twee, drie kan herinneren dat een bedrijf voor miljoenen investeert in de jeugd van een voetbalclub. 'Dat is een goede constatering, dit is een primeur in Nederland. Het hoeft als bedrijf niet altijd verstandig te zijn om te investeren in jeugd, Aon was bijvoorbeeld hoofdsponsor van Manchester United, maar betaalt nu precies hetzelfde bedrag voor de jeugdopleiding. Dat snap ik niet helemaal.'
'ABN AMRO is juist net gestart met een nieuwe campagne die zich richt op de jeugd dus dit vind ik niet zo raar', vervolgt Van Oosterhout, die benadrukt dat ook Ajax met deze overeenkomst geweldig werk heeft geleverd. 'Het is een leuke activatie van de samenwerking tussen Ajax en ABN en in mijn ogen zijn er alleen maar winnaars. De optelsom voor Ajax is geweldig.'
……
Lees het volledige artikel op http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/83499/-zo-n-sponsorbedrag-voor-jeugd-is-een-primeur-.html