Slechts één procent van de Ziggo-klanten vertrokken door sponsoring Ajax

Bron: www.ajax1.nl

Sinds de bekendmaking van de sponsoring van Ajax door Ziggo is maar één procent van de Ziggo-klanten om die reden vertrokken.

Dat blijkt uit een onderzoek van Telecompaper op basis van zijn Consumer Panel. Ook Ziggo zei eerder al dat het aantal opzeggingen in de maand na de bekendmaking van het sponsorcontract binnen de bandbreedte valt die zij gewend zijn.

UPC en Ziggo gaan vanaf vandaag verder onder de naam Ziggo. De nieuwe combinatie bediend ongeveer 10 miljoen klanten. Direct na de bekendmaking van de sponsoring gaf 15 procent van de klanten aan dat de sponsoring een reden kon zijn om weg te gaan bij de kabelaanbieder. Drie procent was hier zelfs heel stellig over. In de laatste peiling door Telecompaper in maart lagen deze percentages op vijf respectievelijk acht procent. In praktijk heeft maar één procent opgezegd.   

……

Lees het volledige artikel op http://www.ajax1.nl/ziggo-klanten-vertrokken-sponsoring-ajax/

Gegevens

Onderwerpen: Sponsor, Ziggo
Clubs: AFC Ajax