Acronis de nieuwe sponsor van Ajax-jeugd

Bron: www.ajaxshowtime.com

Ajax heeft een nieuwe sponsor gevonden voor de jeugdopleiding, zo schrijft De Telegraaf. Vanaf volgend seizoen prijkt niet meer de naam van ABN AMRO op de shirts van de Amsterdamse talenten. De bank wordt afgelost door het techbedrijf Acronis, dat wereldwijd marktleider is in cyber security. ABN AMRO gaat zich richten op de Ajax Vrouwen, waar het sponsor van blijft. 

'Zelfopgeleide spelers als Daley Blind, Matthijs de Ligt, Joël Veltman, Noussair Mazraoui, Donny van de Beek en Frenkie de Jong bereikten de halve finale van de Champions League en maakten de best denkbare reclame voor de Amsterdamse talentenfabriek', verklaart de krant de totstandkoming van de nieuwe deal. 'Commercieel directeur Menno Geelen moest de voorzet van onder meer De Ligt, Van de Beek en De Jong alleen nog zien in te koppen. En dat is aan hem wel besteed.'

……

Lees het volledige artikel op http://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/132249/acronis-de-nieuwe-sponsor-van-ajax-jeugd